Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМелега, Ксенія Петрівна-
dc.contributor.authorДуло, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorДуб, Мар'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorЩерба, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2015-02-19T18:47:33Z-
dc.date.available2015-02-19T18:47:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВікові і статеві особливості рівня соматичного здоров'я та адаптаційного потенціалу школярів / Ксенія Мелега, Олена Дуло, Мар'яна Дуб, Марія Щерба // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 2. - С. 31-34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1256-
dc.description.abstractУ процесі досліджень визначено особливості рівня фізичного здоров'я школярів різних вікових груп. Встановлено, що рівень соматичного здоров'я у більшості обстежених учнів нижче середнього, що супроводжується зниженням адаптаційних можливостей серцево-судинної і дихальної систем організму.uk
dc.description.abstractDuring researches defined features of a level of physical health of schoolboys of different age groups. It is revealed, that the level of somatic health at the majority of pupils is lower than average, that is accompanied by decrease of adaptable opportunities of cardiovascular and respiratory systems of an organism.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров'я школярівuk
dc.subjectрівень соматичного здоров'яuk
dc.subjectадаптаційний потенціалuk
dc.subjectфізична активністьuk
dc.titleВікові і статеві особливості рівня соматичного здоров'я та адаптаційного потенціалу школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я
Наукові публікації кафедри основ медицини
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мелега_Вікові і статеві особливості.pdfОсновна стаття383.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.