Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаловичко, С. В.-
dc.contributor.authorВодяник, М. О.-
dc.date.accessioned2017-03-29T10:48:52Z-
dc.date.available2017-03-29T10:48:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаловичко, С. В. Прямий маркетинг як спосіб індивідуалізації продажів [Текст] / С. В. Маловичко, М. О. Водяник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 85-89. – Бібліогр.: с.88-89 (18 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12709-
dc.description.abstractУ статті розкрито сучасні питання розвитку теорії прямого маркетингу як сучасного інструменту маркетингового впливу на споживача. Проаналізовано світові тенденції розвитку прямих продажів, щорічні обсяги продажів і темпи зростання. Розглянуто питання розмежування понять прямого маркетингу й прямого продажу. Сформульовано рекомендації щодо збереження лідируючих позицій компанії на ринку. Ключові слова: маркетингові комунікації, прямий маркетинг, прямий продаж, товарообіг, споживач.uk
dc.description.abstractIn article modern questions of development of the theory of direct marketing as modern instrument of marketing influence on the consumer reveal. World tendencies of development of direct sales, annual sales volumes, growth rates are analyzed. The question of differentiation of concepts of direct marketing and direct sale is considered. The formulated recommendations concerning preservation of the leading positions of the company in the market. Key words: marketing communications, direct marketing, direct sale, commodity turnover, consumer.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectпрямий продажuk
dc.subjectтоварообігuk
dc.subjectспоживачuk
dc.titleПрямий маркетинг як спосіб індивідуалізації продажівuk
dc.title.alternativeDirect marketing as a wayof individualization of salesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.