Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМармуль, Л. О.-
dc.contributor.authorКоваль, С. В.-
dc.contributor.authorРоманюк, І. А.-
dc.date.accessioned2017-03-29T11:53:42Z-
dc.date.available2017-03-29T11:53:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМармуль, Л. О. Організаційно-економічні засади розвитку та вдосконалення структури ринку плодоовочевої продукції [Текст] / Л. О. Мармуль, С. В. Коваль, І. А. Романюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 93–96. – Бібліогр.: с. 96 (9 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12713-
dc.description.abstractУ статті виявлено проблеми, виклики та резерви сталого розвитку ринку плодоовочевої продукції в Україні. Визначено основоположну роль організаційно-економічного механізму та державного регулювання його процесів. Обґрунтовано заходи з удосконалення структури ринку на основі впровадження інноваційних екологобезпечних технологій, органічного виробництва плодів і овочів, розбудови логістично-інфраструктурної мережі. Запропоновано маркетингові стратегії збуту продукції посилити рекламною діяльністю, орієнтацією на споживача, використанням Інтернет-ресурсів для реалізації. Ключові слова: плодоовочева продукція, ринок, удосконалення, структура, розвиток, організаційно-економічний механізм, інновації, збут, інвестиції, споживач, маркетингові стратегії, державна підтримка.uk
dc.description.abstractThe article identified the problems, challenges and the reserves of sustainable development of fruit and vegetable market in Ukraine. Identified the fundamental role of organizational-economic mechanism of state regulation and its processes. Justified measures to improve market structure through the introduction of innovative environment-friendly technologies, or- ganic production of fruits and vegetables, the development of logistics infrastructure network. Proposed marketing strategies to strengthen product sales promotional activities, customer orientation, use of Internet resources for implementation. Key words: produce, market, improvement, structure, development, organizational and economic mechanism, innovations, sales, investments, consumer, marketing strategy, government support.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectплодоовочева продукціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectрозвиток, організаційно-економічний механізмuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectдержавна підтримкаuk
dc.titleОрганізаційно-економічні засади розвитку та вдосконалення структури ринку плодоовочевої продукціїuk
dc.title.alternativeOrganizational-economic bases of development and improvement of the market structure of fruits and vegetablesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ.pdf294.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.