Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12771
Title: Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу
Other Titles: Conceptual approach to determination of brand cost in context of organic agribusiness
Authors: Нігматова, О. С.
Keywords: капітал бренду, вартість, праця, оцінка, управління, органічна агропродукція
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Нігматова, О. С. Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу [Текст] / О. С. Нігматова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 66–72. – Бібліогр.: с. 71–72 (22 назви).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі розглядається проблема визначення вартості бренду. Актуалізується питання про визначення вартості бренду як одного з основних інструментів управління підприємствами органічної сільськогосподарської продукції. Розбираються основні концепції оцінювання вартості бренду, а саме вимір капіталу бренду з позицій споживача (маркетинговий підхід), на основі фінансових показників роботи компаній (фінансовий підхід). Позначаються основні проблеми оцінки бренду, властиві даним підходам. Уперше вводиться у вітчизняний науковий обіг марксистська концепція визначення вартості бренду. Висловлено гіпотезу про необхідність розробки концепції визначення вартості бренду українських агровиробників органічної продукції на основі марксистської методології. Ключові слова: капітал бренду, вартість, праця, оцінка, управління, органічна агропродукція.
The main concern of this article is the problem of determining the value of the brand. Author explores the issue of determining the value of a brand as one of the important management tools of organic agricultural products enterprises. The basic theories of estimating brand value and it is the measurement of brand equity from the standpoint of the consumer (marketing approach) and based on the financial performance of the companies (financial approach) are analyzed. It is a basic problem of brand evaluation inherent in this approach is found. Marxist conception of determination the value of the brand is introduced in the domestic scientific space at first. A hypothesis about the necessity to develop the estimation of the cost of brand Ukrainian organic agricultural producers on the basis of Marxist methodology is offered. Key words: brand equity, brand cost, value, labour, estimation, management, organic agricultural products.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12771
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.