Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12909
Title: Особливості позиціонування вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
Other Titles: Features of the positioning process of university in the educational market
Authors: Євтушенко, Г. В.
Пилипчук, В. К.
Смірнова, Н. О.
Keywords: імідж вищого навчального закладу, імідж персоналу, імідж споживачів освітніх послуг, особливості іміджу ВНЗ, ринок освітніх послуг
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Євтушенко, Г. В. Особливості позиціонування вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг [Текст] / Г. В. Євтушенко, В. К. Пилипчук, Н. О. Смірнова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип. 7. Ч. 3. – С. 102–107. – Бібліогр.: с. 106 (9 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті розкрито сутність поняття іміджу вищого навчального закладу, вивчено й проаналізовано осно- вні його складники, визначено їх особливості. Імідж охарактеризовано з двох сторін: зовнішній та внутрішній. Деталь- но розглянуто вплив іміджу вишу на споживачів освітніх послуг та на його рейтинг серед інших вищих навчальних закладів. Приділено увагу особливостям ринку освітніх послуг в Україні. Розроблено основні етапи формування іміджу та запропоновані рекомендації щодо його вдосконалення. Ключові слова: імідж вищого навчального закладу, імідж персоналу, імідж споживачів освітніх послуг, особливості іміджу ВНЗ, ринок освітніх послуг.
In article reveals the essence of the concept of image, the main components of the image are studied and analyzed and their features are represented. The image is viewed from two sides: internal and external. It is considered in detail the impact of the University’s image on the consumers of educational services and on its ranking among other universities. Attention is paid to the peculiarities of the educational services market in Ukraine. There is developed the basic stages of formation of the image of the university and offered recommendations for improving the image of the university. Key words: university image, image of the staff, image of the consumers of educational services, features of the university’s image, market of educational services.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12909
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 3 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.