Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShpetna, V. A.-
dc.contributor.authorKapіtula, S. V.-
dc.date.accessioned2017-04-24T08:33:36Z-
dc.date.available2017-04-24T08:33:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationShpetna, V. A. Strategy management of financial results for the company and its output to international level [Текст] / V. A. Shpetna, S. V. Kapitula // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип. 7. Ч. 3. – C. 153–156. – Бібліогр.: с. 155–156 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13029-
dc.description.abstractThe article deals with the questions of improvement of approaches to formation the enterprise financial results management strategy. By means of analysis of international companies’ strategies it is proposed to establish the most profitable marketing strategy for businesses that are on the stage of international level. The article defines the development of effective planning on the example of the company in accordance with its objectives. Enterprise financial results management, and study the possibilities of attracting additional resources is improved for further international exposure through the marketing strategies. Key words: management strategy, management of financial results, international market, enterprise, marketing strategy.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання вдосконалення підходів до формування стратегії управління фінансовими результатами на підприємстві. Запропоновано за допомогою аналізу стратегій діяльності міжнародних компаній виз- начити найбільш вигідну маркетингову стратегію для підприємств, що перебувають на стадії виходу на міжнародний рівень. Визначено розробку ефективного планування на прикладі підприємства відповідно до його цілей. Удосконалено управління фінансовими результатами та досліджено можливості залучення додаткових ресурсів для подальшого вихо- ду на міжнародний рівень за допомогою маркетингової стратегії. Ключові слова: стратегія управління, управління фінансовими результатами, міжнародний ринок, підприємство, маркетингова стратегія.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectmanagement strategyuk
dc.subjectmanagement of financial resultsuk
dc.subjectinternational marketuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleStrategy management of financial results for the company and its output to international leveluk
dc.title.alternativeСтратегія управління фінансовими результатами на підприємстві та вихід його на міжнародний рівеньuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 3 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRATEGY MANAGEMENT OF FINANCIAL RESULTS FOR THE COMPANY.pdf311.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.