Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодованець, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-09-04T08:52:31Z-
dc.date.available2017-09-04T08:52:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНауковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. − 2014.− Вип.32. – С. 57-59.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14737-
dc.descriptionТермін “прямий метод” з’явився у використанні серед прихильників такого методу, які намагалися асоціювати лексичні одиниці іноземної мови безпосередньо з їх значенням, оминаючи рідну мову, у навчальному процесі. Спочатку цей метод стосувався навчання лише усного мовлення. Згодом ставилися і інші практичні цілі, зокрема навчання читання. Об’єктом навчання стала жива іноземна мова.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається загальна характеристика прямого методу при вивченні іноземної мови. Цей метод не передбачає використання рідної мови в процесі вивчення іноземних мов, його метою є оволодіння навичками іншомовного спілкування та застосування їх в реальному житті, зокрема в професійній сфері. Засвоєння нового матеріалу базується на використанні мовних зразків і побудови речень за аналогією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота.;-
dc.subjectпрямий метод, спілкування, іноземна мова, повторення.uk
dc.titleЗастосування прямого методу навчання іноземної мовиuk
dc.title.alternativeThe application of the direct method of teaching a foreign languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Годованець Н. І.doc92.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.