Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14737
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованець, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-04T08:52:31Z | - |
dc.date.available | 2017-09-04T08:52:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. − 2014.− Вип.32. – С. 57-59. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14737 | - |
dc.description | Термін “прямий метод” з’явився у використанні серед прихильників такого методу, які намагалися асоціювати лексичні одиниці іноземної мови безпосередньо з їх значенням, оминаючи рідну мову, у навчальному процесі. Спочатку цей метод стосувався навчання лише усного мовлення. Згодом ставилися і інші практичні цілі, зокрема навчання читання. Об’єктом навчання стала жива іноземна мова. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядається загальна характеристика прямого методу при вивченні іноземної мови. Цей метод не передбачає використання рідної мови в процесі вивчення іноземних мов, його метою є оволодіння навичками іншомовного спілкування та застосування їх в реальному житті, зокрема в професійній сфері. Засвоєння нового матеріалу базується на використанні мовних зразків і побудови речень за аналогією. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота.; | - |
dc.subject | прямий метод, спілкування, іноземна мова, повторення. | uk |
dc.title | Застосування прямого методу навчання іноземної мови | uk |
dc.title.alternative | The application of the direct method of teaching a foreign language | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Годованець Н. І.doc | 92.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.