Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоковніна, Д.М.-
dc.date.accessioned2017-11-27T11:06:41Z-
dc.date.accessioned2017-11-27T11:06:42Z-
dc.date.available2017-11-27T11:06:41Z-
dc.date.available2017-11-27T11:06:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСоковніна, Д. М. Застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції [Текст] / Д. М. Соковніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.2. – С. 128–132. – Бібліогр.: с.132 (11 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16853-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто інноваційні форми маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції та ключові принципи їх застосування. Виокремлено додаткові галузі, взаємодія з якими сприятиме розвитку садівництва. Досліджено маркетинговий підхід до управління процесом відтворення багаторічних насаджень, що ґрунтується на обліку життєвого циклу насаджень. Запропоновано інноваційну методику розрахунку визначення розмірів садівництва, його рентабельності і перспектив розвитку. Встановлено, що застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції полягає у ритмічному, науково обґрунтованому відтворенні багаторічних насаджень на умовах дотаційних надходжень від держави та пільгового кредитування підприємницьких структур. Ключові слова: інновація, маркетинг, менеджмент, розвиток, економічна ефективність, садівниче підприємство.uk
dc.description.abstractThe article considers innovative forms of marketing management in the activities of horticultural enterprises in Ukraine in the context of EU integration and the basic principles of their application. Were allocated additional industries, interaction with which will be contributed development of horticulture. The marketing approach was investigated to the management of the reproduction process of perennial plants, which is based on taking into account the life cycle of the perennial plants. An innovative methodology was proposed that allows to calculate and determine the size of horticulture of its profitability and development prospects.It has been established that the use of innovative forms marketing management in the activities of horticultural enterprises in Ukraine in conditions of EU integration, is based of rhythmic, scientifically and reasonably reproduction perennial plantings, under the terms of subsidy revenue from the state and privileged lending of the entrepreneurial structures. Key words: innovation, marketing, management, development, economic efficiency, horticultural enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectсадівниче підприємствоuk
dc.titleЗастосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграціїuk
dc.title.alternativeApplication of innovative forms of marketing management in the activity of horticultural enterprises of Ukraine in the conditions of eu integrationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.