Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПшеничнюк, Т.В.-
dc.date.accessioned2015-04-02T08:09:39Z-
dc.date.available2015-04-02T08:09:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПшеничнюк, Т. В. Теоретичне обґрунтування основних відмінностей страхової послуги від страхового продукту [Текст] / Т. В. Пшеничнюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 143–145. – Бібліогр.: с. 145 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1691-
dc.descriptionRedefining the essence of insurance and improvement of the conceptual apparatus occurs recently at agricultural insurance market, particularly the concept "insurance service" is used together with the identified notion "insurance product". In our opinion, these concepts are interrelated since the insurer does not receive insurance services without the insurance product; however, they should not be confused, because they differ in meaning. Insurance companies in Ukraine offer a range of insurance products to agribusinesses that can be used for risk management. However, it is proposed to develop universal designs of insurance products that meet the needs of agricultural producers and their implementation will increase the level of protection in the field of crop production. Keywords: insurance service, insurance product, classic insurance products, index insurance products, insurance companies, market of agrarian insurance.uk
dc.description.abstractВ даний час на ринку агрострахування відбувається переосмислення розуміння сутності страхування та вдосконалення понятійного апарату, зокрема, разом із поняттям «страхова послуга» використовується ототожнене поняття «страховий продукт». На нашу думку, дані поняття є взаємопов’язаними, адже страхувальник не отримає страхової послуги без наявності страхового продукту, але, їх не варто ото- тожнювати, адже вони є різними за значенням. Страхові компанії України, пропонують аграрним під- приємствам цілу низку страхових продуктів, які можна використовувати для управління ризиками. Про- те пропонується розробити універсальні дизайни страхових продуктів, що відповідатимуть потребам сільськогосподарських товаровиробників, а їх реалізація сприятиме підвищенню рівня захисту у сфері виробництва продукції рослинництва. Ключові слова: страхова послуга, страховий продукт, класичні страхові продукти, індексні страхові продукти, страхові компанії, ринок агрострахування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectстрахова послугаuk
dc.subjectстраховий продуктuk
dc.subjectкласичні страхові продуктиuk
dc.subjectіндексні страхові продуктиuk
dc.subjectстрахові компаніїuk
dc.subjectринок агрострахуванняuk
dc.titleТеоретичне обґрунтування основних відмінностей страхової послуги від страхового продуктуuk
dc.title.alternativeTheoretical justification of the main differences between insurance services and insurance productuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.