Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розлуцька, Галина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-19T14:25:31Z | - |
dc.date.available | 2017-12-19T14:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Розлуцька Г. М. Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.) / Г. М. Розлуцька // Педагогічний альманах. - 2016. №29. С. 300-305, Херсон | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828 | - |
dc.description | У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону. Ключові слова: навчально-методична робота, засоби навчання рідною мовою, навчально-методична література, методичні рекомендації, порадники, збірники, статті в фахових періодичних виданнях. | uk |
dc.description.abstract | У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць "Педагогічний альманах" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Загальна педагогіка та педагогіка вищої школи; | - |
dc.subject | Навчально-методична робота | uk |
dc.subject | Засоби навчання рідною мовою | uk |
dc.subject | Навчально-методична література | uk |
dc.subject | Методичні рекомендації | uk |
dc.subject | Пораднки | uk |
dc.subject | Збірники | uk |
dc.subject | Статті у фахових періодичних виданнях | uk |
dc.title | Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.) | uk |
dc.title.alternative | Analysis of educational and methodical teachers work in Transcarpathia (1919-1939 years) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
педагогічний альманах.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.