Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T11:49:34Z-
dc.date.available2015-04-20T11:49:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМашкаринець-Бутко, А. І. Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Текст] / А. І. Машкаринець-Бутко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 116–118. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 118 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849-
dc.descriptionNowadays there is an urgent need for scientific grounding of educational influence on the personality of a child brought up in a boarding school environment. The author elucidates the pedagogical and psychological factors that affect the development of children deprived of opportunities to be reared in a family environment. The process of dialectical interaction of biological and social factors that influence the formation of a man can not be spontaneous. It requires strict regulation and systematization by parents and authorized caregivers. Key words: children from boarding schools, development, deprivationuk
dc.description.abstractСьогодні актуальною є потреба в науковому обґрунту- ванні системи педагогічних впливів на особистість дитини, яка виховується в середовищі інтернатного закладу. Стат- тя присвячена розкриттю педагогічних та психологічних чинників, які впливають на розвиток дитини, позбавленої можливості виховуватися у сімейному середовищі. Процес діалектичної взаємодії біологічних і соціальних факторів, які впливають на формування людини, не може бути стихійним. Він вимагає чіткого регулювання і систематизації з боку батьків, уповноважених вихователів. Ключові слова: діти-вихованці інтернату, розвиток, де- приваціяuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіти-вихованці інтернатуuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectдеприваціяuk
dc.titleОсобливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатівuk
dc.title.alternativeSpecificity of development of children educated in secondary boarding schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.