Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Машкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T11:49:34Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T11:49:34Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Машкаринець-Бутко, А. І. Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Текст] / А. І. Машкаринець-Бутко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 116–118. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 118 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849 | - |
dc.description | Nowadays there is an urgent need for scientific grounding of educational influence on the personality of a child brought up in a boarding school environment. The author elucidates the pedagogical and psychological factors that affect the development of children deprived of opportunities to be reared in a family environment. The process of dialectical interaction of biological and social factors that influence the formation of a man can not be spontaneous. It requires strict regulation and systematization by parents and authorized caregivers. Key words: children from boarding schools, development, deprivation | uk |
dc.description.abstract | Сьогодні актуальною є потреба в науковому обґрунту- ванні системи педагогічних впливів на особистість дитини, яка виховується в середовищі інтернатного закладу. Стат- тя присвячена розкриттю педагогічних та психологічних чинників, які впливають на розвиток дитини, позбавленої можливості виховуватися у сімейному середовищі. Процес діалектичної взаємодії біологічних і соціальних факторів, які впливають на формування людини, не може бути стихійним. Він вимагає чіткого регулювання і систематизації з боку батьків, уповноважених вихователів. Ключові слова: діти-вихованці інтернату, розвиток, де- привація | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | діти-вихованці інтернату | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | депривація | uk |
dc.title | Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів | uk |
dc.title.alternative | Specificity of development of children educated in secondary boarding schools | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ-ВИХОВАНЦІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ.pdf | 188.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.