Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПередало, Х.С.-
dc.contributor.authorКозар, Г.А.-
dc.date.accessioned2018-10-10T12:07:30Z-
dc.date.available2018-10-10T12:07:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємства [Текст] / Х. С. Передало, Г. А. Козар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 250-255. – бібліогр.: с.255(16 назв). – Рез.: англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20659-
dc.description.abstractВ статті досліджено можливості використання соціальних мереж у формуванні ділової репутації вітчизняних підприємств. Розглянуто сутність поняття «ділова репутація» як в розрізі наукового, так і нормативно-правового бачення, проаналізовано останні тенденції розвитку популярності соціальних мереж в Україні, зокрема Facebook та Instagram, акцентовано увагу на актуальності використання соціальних мереж при формуванні ділової репутації підприємств, наведено рекомендації щодо формування ділової репутації на вітчизняних підприємствах в соціальних мережах. Ключові слова: репутація, ділова репутація, підприємства, соціальні мережі, Інтернет - мережа, Facebook, Instagram.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectділова репутаціяuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectІнтернет - мережаuk
dc.subjectFacebookuk
dc.subjectInstagramuk
dc.titleСоціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.