Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21159
Title: | Професійна підготовка фахівців у галузі соціальної роботи |
Authors: | Пічкар, Олена Павлівна Козубовська, Ірина Василівна |
Keywords: | підготовка соціальних працівників |
Issue Date: | Feb-2003 |
Citation: | Козубовська І.В., Пічкар О.П. Професійна підготовка фахівців у галузі соціальної роботи // Матеріали доповідей та повідомлень Міжнародної науково-практичної конференції “Соціально–педагогічні проблеми підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України” (Ужгород, 25-26 лютого 2003 року). – Ужгород: “Мистецька лінія”, 2003. – С.111-115 |
Abstract: | Соціальні працівники можуть самостійно надавати послуги або звертатися за допомогою до інших служб. Їх вчать, як використовувати різні способи надання допомоги клієнтам: а) надавати можливість самим клієнтам вирішувати власні проблеми; б) допомагати людям у проведенні переговорів стосовно пошуків ресурсів; в) співпрацювати з батьками, опікунами, фостер-опікунами, іншими спеціалістами і службами з метою захисту і опіки важковиховуваних дітей та дорослих; г) надавати опіку, підтримку і поради індивідам, сім’ям і групам людей; д) підтримувати і захищати людей, якими зловживають, які перебувають у стресі або в іншій небезпеці; е) використовувати їх законні права/владу, наприклад, щоб захистити дитину, або підготувати рекомендацію, щоб притягти кривдника до судової відповідальності; ж) розробити разом з іншими спеціалістами таку схему, яка б надала проблемним людям можливість залишитися в суспільстві/громаді; з) допомогти клієнтам спланувати своє майбутнє і, де це можливо, допомогти |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21159 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конференція Сагарди 2003.doc | 73 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.