Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-26T06:51:31Z-
dc.date.available2018-10-26T06:51:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОпачко М.В. Діагностика дидактичного середовища як компонент методичної роботи майбутнього вчителя фізики /М.В.Опачко //Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна./[ред.кол.: П.С.Атаманчук та ін.]. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка. – 2013. – Вип 19. Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технічного профілю. – 358 с. – С.106-109.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21600-
dc.descriptionThe problems of diagnosis didactic environment created in the process of teaching physics in high school. The essence of the diagnostic component of the methodological work of the teacher of physics. The essence of the diagnosis by analyzing the state of training and methodological support of the didactic process. Relevance of the investigated problem is caused by confl ict between the need to prepare teachers-to-do to diagnose Physics Didactic environment and the lack of a systematic approach to the problem.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми діагностики дидактичного середовища, яке створюється у процесі навчання фізики в школі. Розкривається сутність діагностики як компонента методичної роботи майбутнього вчителя фізики. Розглядається сутність діагностики на прикладі аналізу стану навчально-методичного забезпечення дидактичного процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК-П: КПНУ ім. Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofseriesстаття;8-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя фізикиuk
dc.subjectдіагностика, дидактичне середовище, навчально-методичне забезпеченняuk
dc.titleДіагностика дидактичного середовища як компонент методичної роботи майбутнього вчителя фізикиuk
dc.title.alternativeDIAGNOSIS DIDACTIC ENVIRONMENT AS A COMPONENT OF THE METHODOLOGY OF TEACHERS-TO-DO OF PHYSICSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
К_П_2013.pdf366.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.