Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-27T13:23:54Z-
dc.date.available2018-11-27T13:23:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКухта, Марія Виховний національний ідеал у творах закарпатських письменників-освітян 20-30-х років ХХ століття / М. Кухта // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 184–187. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.187 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22393-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст виховного національного ідеалу в художніх творах закарпатських письменників-освітян 20–30-х років ХХ ст., мета якого – формування в молоді національної свідомості й української самоідентичності в період входження ре- гіону до складу Чехословаччини. Аналіз художніх образів здійснено на основі виокремлення виховних ідеалів, які впро- ваджувалися в педагогічний процес тогочасної школи через такі напрями розвитку: ін- телектуальний, моральний, естетичний, трудовий, релігійно-духовний, патріотичний. Узагальнено роль письменників-освітян досліджуваного періоду (Ю. Боршош- Кум‘ятський, К. Вагилевич, А. Волошин, М. Підгірянка) у формуванні молодої інтелі- генції передвоєнного Закарпаття.uk
dc.description.abstractThe article reveals the content of the educational national ideal in the works of Transcarpathian writers-educators of the 20-30's of the 20th century, whose purpose is the formation in the youth of national consciousness and Ukrainian self-identity during the period of the region's entry into Czechoslovakia. The analysis of artistic images was carried out on the basis of the isolation of educational ideals that were introduced into the pedagogical process of the school at that time through the following directions of development: intellectual, moral, aesthetic, labor, religious-spiritual, patriotic ones. The role of the writers-educators of the studied period (Y. Borshosh-Kumyatsky, K. Vagilevich, A. Voloshin, M. Pidhiryanka) in the formation of the young intellectuals of pre-war Transcarpathia is revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;-
dc.subjectвиховний ідеалuk
dc.subjectхудожній образuk
dc.subjectлітературний процесuk
dc.subjectписьменники- освітяниuk
dc.subjecteducational idealuk
dc.subjectartistic imageuk
dc.subjectliterary processuk
dc.subjectwriters-educatorsuk
dc.titleВиховний національний ідеал у творах закарпатських письменників-освітян 20-30-х років ХХ століттяuk
dc.title.alternativeEducational national ideal in the works of еranscarpathian writers-educators of the 20-th and 30-th years of the twentieth centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марія КУХТА (Ужгород).pdf479.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.