Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шикітка, Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-26T17:21:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-26T17:21:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шикітка Галина, Староста Володимир. Періоди становлення та розвитку крайових педагогічних товариств Закарпаття в другій половині ХІХ ст. – до 1919 року. Освіта Закарпаття в загальноєвропейському контексті [монографія] за заг. ред. І.В.Козубовської, М.І. Кухти. Ужгород: «АУТДОР-ШАРК», 2017. С. 191-204. ISBN 978-617-7132-81-2. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7132-81-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23210 | - |
dc.description.abstract | Окреслено основні періоди освітньо-просвітницької діяльності крайових педагогічних товариств Закарпаття на зламі ХІХ – ХХ століть. Громадські організації, що діяли в цей час стали прототипами майбутніх педагогічних товариств із чіткою організаційною, правовою, кадровою, матеріальною основою, яка працювала на чіткий змістовний результат - захист прав усього крайового учительства, відстояння його інтересів перед свавіллям держави, його професійне єднання й відповідальність за збереження і примноження освітньо-культурних надбань закарпатців. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | історія освіти Закарпаття, крайові педагогічні товариства Закарпаття | uk |
dc.title | Періоди становлення та розвитку крайових педагогічних товариств Закарпаття в другій половині ХІХ ст. – до 1919 року | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Shykitka H_Starosta V_s_191_204.pdf | 656.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.