Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Andrusiak, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-26T20:02:16Z | - |
dc.date.available | 2019-03-26T20:02:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Teaching Pronunciation: A Textbook Review / Iryna Andrusiak // Сучасні дослідження з іноземної філології / відп. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород: ПП «Аутдор Шарк», 2017. – Вип. 15. - C. 23-24 | uk |
dc.identifier.issn | 2617-3921 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23913 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників, наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді недосвідченим вчителям. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | Teaching English | uk |
dc.subject | teaching English, pronunciation, textbook review | uk |
dc.title | TEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEW | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Andrusiak_ I.V._Teaching pronunciation.docx | 28.08 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.