Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24448
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мигалина, Зоряна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Почепецька, Тетяна Миколаївна | uk |
dc.date.accessioned | 2019-05-20T23:40:52Z | - |
dc.date.available | 2019-05-20T23:40:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Error correction and dealing with errors : навчально-методичний посібник для студентів ІІІ курсу експериментальних груп для участі у проекті «Шкільний учитель нового покоління», в рамках курсу «Методика навчання англійської мови» / авт. кол. : З. І. Мигалина, Т. М. Почепецька; рец. : С. В. Голик, Н. В. Чендей. – Ужгород : Ужгородський національний університет, 2019. – 30 с. | uk |
dc.identifier.other | УДК 372.811.111(076) | - |
dc.identifier.other | ББКЧ486+Ш143.21я73 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24448 | - |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник «Error correction and dealing with errors» має на меті розвиток та вдосконалення вмінь та навичок ідентифікації помилок, а також роботи з ними (причини, типи і категорії помилок,поняття і типи корекції, корекція як мотивуючий/демотивуючий фактор, фідбек, його типи, принципи конструктивного фідбеку). Розрахований на студентів ІІІ курсу експериментальних груп для участі у проекті «Шкільний учитель нового покоління», в рамках курсу «Методика навчання англійської мови» | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" | uk |
dc.title | Error correction and dealing with errors | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Навчально-методичний посібник | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Error analysis and dealing with errors.pdf | 735.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.