Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВан, Сяоюй-
dc.date.accessioned2019-07-25T11:31:34Z-
dc.date.available2019-07-25T11:31:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВан, С. "Перехресні стежки" Івана Франка - "Павук" cюй ді-шаня : антропологія любові й ненависті [Текст] / С. Ван // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – №Вип. 1. – С. 46-51.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25099-
dc.description.abstractСтаттю присвячено психоаналітичній типізації творів «Перехресні стежки» І. Франка і «Павук» Сюй Ді-шаня крізь призму антропології любові та ненависті. У дослідженні порушуються проблеми символізації архетипів, а також міфологічні образи діалектичного мислення у вимірі антитези добра і зла. Авторка розглядає значення і сенс образів-символів «Перехресних стежок» І. Франка у зв’язку із філософськими концепціями конфуціанства та даосизму, а оповідання «Павук» Сюй Ді-шаня – із християнським світоглядом, арґументуючи цей «парадоксальний» культурологічний феномен тим, що «колективне неусвідомлене» за К.-Ґ. Юнґом ідентичне у всіх людей і народів.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена психоаналитической типизации произведений «Пути-дороги» И. Франко и «Паук» Сюй Ди-шаня через призму антропологии любви и ненависти. В исследовании поднимаются проблемы символизации архетипов, а также мифологические образы диалектического мышления в измерении антитезы добра и зла. Автор рассматривает значение и смысл образов символов «Пути-троп» И. Франко в связи с философскими концепциями конфуцианства и даосизма, а рассказ «Паук» Сюй Ди Шаня с христианским мировоззрением, аргументируя этот «парадоксальный» культурологический феномен тем, что «коллективное неосознанное» по К.-Г. Юнгу идентичное у всех людей и народов.uk
dc.description.abstractThe paper performs the psychoanalytic categorization of Ivan Franko’s «Cross-Paths» and Xu Dishan’s «Spider» through the lens of love and hate anthropology. The research study shares the opinion about archetypal symbols and considers images of dialectical theological thinking by the contraposition of good and evil. The author looks into the sense and meaning of symbols and images in Franko’s «Cross Paths» as related to the philosophical concepts of Confucianism and Taoism making comparisons with Xu Dishan’s «Spider» analyzed according to the Christian worldview. She argues that this «bizarre» cultural phenomenon can be explained if looking at Carl Jung’s «collective unconscious» as identical for all people and nations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії. Вип. 1;-
dc.subjectколективне неусвідомленеuk
dc.subjectархетипиuk
dc.subjectоб’єкти і форми любовіuk
dc.subjectневротичний тип характеруuk
dc.subjectобрази-символиuk
dc.subjectсюжетuk
dc.subjectгеройuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectколлективное бессознательноеuk
dc.subjectархетипыuk
dc.subjectобъекты и формы любвиuk
dc.subjectневротический тип характераuk
dc.subjectобразы-символыuk
dc.subjectсюжетuk
dc.subjectгеройuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectcollective unconsciousuk
dc.subjectarchetypesuk
dc.subjectlove objects and formsuk
dc.subjectneurotic typeuk
dc.subjectsymbols and imagesuk
dc.subjectplotuk
dc.subjectprotagonistuk
dc.subjecttextuk
dc.title«Перехресні стежки» Івана Франка – «Павук» сюй ді-шаня (《綴網勞蛛》許地山): антропологія любові й ненавистіuk
dc.title.alternative«Cross-paths» by Ivan Franko – «Spider» by xu dishan (《綴網勞蛛》許地山): love and hate anthropologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 1 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ван Сяоюй.pdf296.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.