Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорошко, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorМіца, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorМельник, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2019-10-29T21:12:54Z-
dc.date.available2019-10-29T21:12:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHoroshko, Yurii V., Oleksandr V. Mitsa, and Valentyn I. Melnyk. "Методичні підходи до розв’язування олімпіадних задач з інформатики." Information Technologies and Learning Tools 71.3 (2019): 40-52.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26373-
dc.description.abstractУ статті наведено особливості олімпіадних задач з інформатики: відволікаюча фабула, розміщення різних важливих складових завдання в різних місцях умови, нестандартні математичні моделі, нестандартне поєднання стандартних підходів тощо. Враховуючи це, а також досить високу складність таких задач, виникає проблема напрацювання методичних підходів до навчання розв’язувати такі задачі. Розглянуто запропоновані різними науковцями, що приймають участь у олімпіадному русі, загальні схеми розв’язування олімпіадних задач з інформатики. На основі власного досвіду відібрано одну з них. Розглянуто один з напрямів динамічного програмування, так звані задачі про ранець. Наведено різні модифікації задачі про ранець, вміти розв’язувати які необхідно для розуміння розв’язку більш складної задачі, що відноситься до динамічного програмування. Для цих задач наведено відповідні математичні формули або програмний код. Наведено всі етапи застосування вибраної схеми до розв’язування конкретної олімпіадної задачі з інформатики, що відноситься до класу задач про ранець у двовимірному варіанті і запропонованої одним з авторів на дванадцятій відкритій міжнародній студентській олімпіаді з програмування імені С. О. Лебедєва та В. М. Глушкова “KPI-OPEN 2017”: аналіз умови, побудова математичної моделі, побудова загальної схеми розв’язування, уточнення, реалізація, тестування і налагодження, відправлення програми на перевірку. Продемонстровано ефективний авторський метод розв’язування цієї задачі. Наведено програмний код розв’язку даної задачі мовою С++. Відмічено, що важливим моментом у підготовці до олімпіад з інформатики є аналіз задач після завершення кожного змагання. Застосування запропонованих методичних підходів до підготовки учнів чи студентів до олімпіад з інформатики (програмування), на нашу думку, дозволить підвищити ефективність такої підготовкиuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectолімпіада з інформатикиuk
dc.titleМетодичні підходи до розв’язування олімпіадних задач з інформатикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olymp.pdf246.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.