Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСусліков, Леонід Михайлович-
dc.contributor.authorСтуденяк, Ігор Петрович-
dc.date.accessioned2019-11-19T07:56:58Z-
dc.date.available2019-11-19T07:56:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСусліков В. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу: електронний навчальний посібник. 100 Мбайт. Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2019. 156 сл.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808-
dc.description.abstractПосібник розроблений на основі лекцій з курсу "Основи маркетингу та менеджменту" який читається для студентів кафедри прикладної фізики УжНУ.У навчальному посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій ринкових відносин, як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних організацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesФізика;-
dc.subjectпосібникuk
dc.subjectоснови маркетингуuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectринкові відносиниuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.titleОснови маркетингуuk
dc.typePresentationuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ.ppsx1.6 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.