Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27605
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ваколя, Зоряна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Кухта, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-22T12:48:32Z | - |
dc.date.available | 2020-01-22T12:48:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ваколя З., Кухта М. Суть морального ідеалу в періодиці Закарпаття першої половини XX століття / З. Ваколя, М. Кухта. // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т ; редкол.: М. В. Опачко (відп. ред.) [та ін.]. – Ужгород : ЗакДУ, 2019. – Вип. 10. – С. 38-42. | uk |
dc.identifier.issn | 2307- 3594 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27605 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одному з важливих аспектів виховання – моральному ідеалу та його складовим. Розкрито загальні типові та специфічні регіональні підходи й принципи його формування в умовах освітнього середовища Закарпаття, що в досліджуваний період розвивалося в складі кількох держав. Визначено зміст релігійного компонента як основи морального ідеалу, що ґрунтується на християнських цінностях. Сформульовано висновки щодо морального ідеалу як засобу і прикінцевого результату виховання – гармонійної особистості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ “УжНУ” | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | моральний ідеал | uk |
dc.subject | гармонійна особистість | uk |
dc.title | Суть морального ідеалу в періодиці Закарпаття першої половини XX століття | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУТЬ МОРАЛЬНОГО ІДЕАЛУ В ПЕРІОДИЦІ ЗАКАРПАТТЯ.pdf | 488.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.