Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Title: Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку
Other Titles: Theoretical basis and implementation of contextual teaching practice: prospects for development
Authors: Павленко, Анатолій Іванович
Keywords: теоретичні основи, контекстне навчання, інноваційні технології навчання, розвиток
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Павленко, А. І. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку [Текст] / А. І. Павленко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 117–119. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 119 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуті, проаналізовані і уточнені теоретичні основи контекстного навчання і відповідних технологій (А.О.Вербицький). Обгрунтовується подальше розширення, доповнення та корекція теоретичних засад контекстного під- ходу і технологій навчання. Це можливо на основі гуманізації навчання, розгляду широкого спектру соціо-культурних контекстів у змісті навчання як вищої, так і середньої школи. По- дальшого розвитку дістав понятійний апарат контекстного навчання, класифікація навчальних технологій. Ключові слова: теоретичні основи; контекстне навчання; інноваційні технології навчання; розвиток.
Description: The article discussed, analyzed and refi ned theoretical basis of contextual learning and related technologies (A.O.Verbytskyy). Substantiated further expansion, addition and correction of the theoretical principles contextual approach and technology education. This is possible on the basis of humanizing education, consideration of a wide range of socio- cultural contexts in the sense of higher education as well as secondary schools. Further development took conceptual apparatus contextual learning, classifi cation of educational technology. Key words: theoretical foundations, context of education, innovative learning technologies, development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.