Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34176
Title: BOOKING HOLDINGS – ПРОВІДНИЙ МАРКЕТПЛЕЙС НА МІЖНАРОДНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ОНЛАЙН-РИНКУ
Other Titles: BOOKING HOLDINGS IS THE LEADING MARKETPLACE ON THE INTERNATIONAL TOURIST ONLINE MARKET
Authors: Грабар, Марина Василівна
Кашка, Марія Юріївна
Keywords: Booking Holdings, туризм, маркетплейси, бренди, засоби розміщення, доходи.
Issue Date: 2020
Citation: Грабар М. В. Кашка М.Ю. Booking Holdings – провідний маркетплейс на міжнародному туристичному онлайн-ринку. Проблеми системного підходу в економіці. Випуск 1(75). 2020. С.13-18
Abstract: У статті проаналізовано основні показники діяльності туристичного онлайн-маркетплейсу – Booking Holdings. Уточнено, що інтернет-платформи, на яких базуються торгові майданчики – маркетплейси, успішно функціонують на міжнародному туристичному ринку. Вони сприяють глобалізації та консолідації туристичної індустрії. Встановлено, що Booking Holdings володіє такими брендами, як: Booking.com, KAYAK, Priceline, Agoda, Rentalcars.com, OpenTable. Проаналізовано такі показники діяльності компанії, як: кількість зареєстрованих на платформі індивідуальних та колективних засобів розміщення; кількість ночівель, днів прокату автомобілів та заброньованих авіаквитків; динаміка доходу; динаміка кількості працівників.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34176
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf198.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.