Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorКашка, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:51:47Z-
dc.date.available2021-03-23T09:51:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрабар М. В. Кашка М.Ю. Booking Holdings – провідний маркетплейс на міжнародному туристичному онлайн-ринку. Проблеми системного підходу в економіці. Випуск 1(75). 2020. С.13-18uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34176-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні показники діяльності туристичного онлайн-маркетплейсу – Booking Holdings. Уточнено, що інтернет-платформи, на яких базуються торгові майданчики – маркетплейси, успішно функціонують на міжнародному туристичному ринку. Вони сприяють глобалізації та консолідації туристичної індустрії. Встановлено, що Booking Holdings володіє такими брендами, як: Booking.com, KAYAK, Priceline, Agoda, Rentalcars.com, OpenTable. Проаналізовано такі показники діяльності компанії, як: кількість зареєстрованих на платформі індивідуальних та колективних засобів розміщення; кількість ночівель, днів прокату автомобілів та заброньованих авіаквитків; динаміка доходу; динаміка кількості працівників.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectBooking Holdings, туризм, маркетплейси, бренди, засоби розміщення, доходи.uk
dc.titleBOOKING HOLDINGS – ПРОВІДНИЙ МАРКЕТПЛЕЙС НА МІЖНАРОДНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ОНЛАЙН-РИНКУuk
dc.title.alternativeBOOKING HOLDINGS IS THE LEADING MARKETPLACE ON THE INTERNATIONAL TOURIST ONLINE MARKETuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf198.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.