Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горобець, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T07:18:10Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T07:18:10Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Горобець, С. М. Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп’ютерно орієнтованих технологій навчання [Текст] / С. М. Горобець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 61–64. – Бібліогр.: с. 64 (12 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3495 | - |
dc.description | The orientation of the educational process in the integrated development of multifaceted personality is the topical task and a necessary condition for the successful formation of a competent professional. The article has proposed indicators and levels of self-reflective component of professional competence of future specialists. Recommendations on the use of new computer oriented learning technologies to facilitate the formation of the self-reflective component have been done. The thematic content of elective course offered by the forms, methods and means of modern teaching has been disclosed. Key words: professional competence; computer oriented learning technologies. | uk |
dc.description.abstract | Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу, запропоновані форми, методи і засоби навчання. Ключові слова: професійна компетентність, комп'ютерно орієнтовані технології навчання | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | комп'ютерно орієнтовані технології навчання | uk |
dc.title | Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп’ютерно орієнтованих технологій навчання | uk |
dc.title.alternative | Formation of self-reflective components of professional competence by means of computer oriented learning technologies | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯТИВНО-РЕФЛЕКСИВНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.