Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Title: Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури
Other Titles: Criteria, indicators and levels of formation of productive pedagogical thinking of future physical training teachers
Authors: Гуменюк, Сергій Васильович
Keywords: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гуменюк, С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / С. В. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 70 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті визначаються критерії продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури, в основу яких покладено індивідуальні особливості мислення: глибина, гнучкість, ефективність, компромісність, креативність, критичність, об’єктивність, оригінальність, послідовність, самостійність, системність, стійкість, швидкість та широта мислення. Відповідно до критеріїв визначено показники й три рівні (низький, середній та високий) сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури Ключові слова: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури.
Description: Criteria of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined in this article. These are based on the individual characteristics thinking of future teachers: the depth, flexibility, efficiency, compromising, creativity, criticality, objectivity, originality, consistency, independence, consistency, stability, speed and breadth of thinking. According to the above mentioned criteria indicators and three levels (low, medium and high ) of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined Key words: productive pedagogical thinking, criteria, indicators, levels, teachers of physical education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.