Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖеланова, Вікторія В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T08:43:51Z-
dc.date.available2015-07-10T08:43:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖеланова, В. В. Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 81–83. – Бібліогр.: с. 83 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3507-
dc.descriptionIn the present article the categories „subject”, „subjectivity”, „professional subjectivity”, the structure of professional subjectivity have been considered, sound in the sense of essence of „subjectgenesis”. The key areas related to the subject position of professional, educational activity, personal experience, capacity for reflection and anticipation have been identified. The author has determined the subjectgenesis according to the stages of technology ofcontext learning that reflects the dynamics of the formation of a coherent subjectivity future of professional specialist. Key words: subject, subjectness, professional subjectness, teachers of primary classes, subject of professional position, pedagogical activity, subject experience, capacity for reflection, anticipation, context teaching of future teachers of primary classes.uk
dc.description.abstractУ представленій статті розглянуто категорії „суб’єкт”, „суб’єктність”, „професійна суб’єктність”, визначено структуру професійної суб’єктності, що є ґрунтовними в розумінні сутності „суб’єктогенезу”. Визначено його провідні напрями, які пов’язані з суб’єктною професійною позицією, педагогічною активністю, суб’єктним досвідом, здатністю до рефлексії, антиципацією. Схарактеризовано процес суб’єктогенезу відповідно етапам технології контекстного навчання, що відбиває цілісну динаміку формування професійної суб’єктності майбутнього фахівця. Ключові слова: суб’єкт, суб’єктність, професійна суб’єктність, суб’єктогенез учителя початкових класів, технологія контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсуб’єктuk
dc.subjectсуб’єктністьuk
dc.subjectпрофесійна суб’єктністьuk
dc.subjectсуб’єктогенез учителя початкових класівuk
dc.subjectтехнологія контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класівuk
dc.titleЛогіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчанняuk
dc.title.alternativeLogic of subjectgenesis of future elementary school teachers in the contextual learning technologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.