Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помирча, Світлана Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Кобченко, Інна Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T07:39:20Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T07:39:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Помирча, С. В. Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О.М. Біляєвим [Текст] / С. В. Помирча, І. Г. Кобченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 150–153. – Бібліогр.: с. 153 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3529 | - |
dc.description | One of the aspects of the scientific developments of Professor Alexander Bylyaev – linguistics and didactics requirements to the lesson of speech development has been anylized in this article. The reasonability of using of the scientist’s methodic recomendations during the expositions and essays has been grounded. It should be noted that among his scientific developments, the scolar pays his attention to the problem of typology of speech development lessons. A. Bylyaev’s idea about the need and importance of using additional materials during the writing of a test essay by pupils can be traced in this research . Key words: Linguistics and didactics heritage, speech development lesson, pupils’speech, exposition, test composition. | uk |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано один із аспектів наукового доробку професора Олександра Біляєва – лінгводидактичні вимоги до уроку розвитку зв’язної мови. Обґрунтовано доцільність використання методичних рекомендацій науковця під час проведення переказів і творів. Зазначено, що серед наукового доробку науковця порушується також проблема типології уроків розвитку зв’язного мовлення. У роботі простежується думка О. Біляєва щодо корисності або можливості користуватися учнями допоміжним матеріалом під час написання контрольного твору. Ключові слова: лінгводидактична спадщина, урок розвитку зв’язної мови, мовлення учнів, переказ, контрольний твір. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | лінгводидактична спадщина | uk |
dc.subject | урок розвитку зв’язної мови | uk |
dc.subject | мовлення учнів | uk |
dc.subject | переказ | uk |
dc.subject | контрольний твір | uk |
dc.title | Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О.М. Біляєвим | uk |
dc.title.alternative | Linguistics and didactics requirements to lessons on speech development by A.M. Bylyaev | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО УРОКІВ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ЗА О.М.БІЛЯЄВИМ.pdf | 246.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.