Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦвяк, Лариса Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-07-13T12:09:59Z-
dc.date.available2015-07-13T12:09:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЦвяк, Л. В. Значення лінгвокраїнознавства для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутнього офіцера-прикордонника [Текст] / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 200–203. – Бібліогр.: с. 202–203 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3545-
dc.descriptionThe author of the article highlights the importance of mastering of the subject "Country Studying" material in the process of studying of the first and the second foreign languages by cadets-border guards as a component of the communicative competence, analyses the feasibility of introduction of such subject as "Country Studying" on different stages of foreign language studying process and determination of the place of this very discipline on the way of providing international communication. As a result of this research it has been determined that mastering of country studying information promotes positive attitude towards the culture of the nation, supports the motivation as to the foreign language studying during the whole period of educational process and is realized under the leadership of an instructor in the process of cadets' self-preparation work. Key words: Country Studying, foreign language communicative competence, international communication, social-cultural component, cognitive activity.uk
dc.description.abstractВ статті підкреслюється важливість засвоєння лінгвокраїнознавчого матеріалу при вивченні першої та другої іноземної мови курсантами-прикордонниками як компонента комунікативної компетенції, аналізується доцільність введення лінгвокраїнознавства на різних етапах навчання іноземної мови та визначається місце цієї навчальної дисципліни на шляху забезпечення міжнародної комунікації. В результаті дослідження встановлено, що опанування країнознавчої інформації сприяє вихованню позитивного ставлення до культури народу, підтримує мотивацію до вивчення іноземної мови протягом усього періоду навчання, реалізується під керівництвом викладача та в ході самостійної роботи курсантів. Ключові слова: лінгвокраїнознавство, іншомовна комунікативна компетенція, міжнародна комунікація, соціокультурний компонент, пізнавальна активність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяuk
dc.subjectміжнародна комунікаціяuk
dc.subjectсоціокультурний компонентuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.titleЗначення лінгвокраїнознавства для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутнього офіцера-прикордонникаuk
dc.title.alternativeThe importance of “country studying” subject for the future border guard officers’ foreign language communicative competence formationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.