Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, Світлана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T12:40:47Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T12:40:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Шехавцова, С. О. Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету [Текст] / С. О. Шехавцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 213–216. – Бібліогр.: с. 216 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3549 | - |
dc.description | The article presents the university students pedagogical activity structure, which is directed on the future pedagogical activity results and includes such key components as: pedagogical activity motivation, goal-setting and pedagogical performance functions. The article also deals with the national values which reflect as general-human values as public society ones. Essentially the axiological aspect causes the pedagogical values choice, which much influences on the axiological system of the students’ preferences during the students’ teaching training to the professional and pedagogical performance. Key words: pedagogical activity structure, University students professional training, pedagogical activity motivation, national values. | uk |
dc.description.abstract | У статті пропонується структура педагогічної діяльності студентів університету, яка спрямована на результат майбутньої педагогічної діяльності, і вміщує такі основні компоненти, як мотиви педагогічної діяльності, цілепокладання та функції педагогічної діяльності. В статті також розглядаються національні цінності, що втілюють як загальнолюдські, так і національні цінності суспільства. Саме цей аспект зумовлює вибір педагогічних цінностей, що складають систему аксіологічних пріоритетів студентів в процесі підготовки до майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Ключові слова: структура педагогічної діяльності, професійна підготовка студентів університету, мотиви педагогічної діяльності, національні цінності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | структура педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | професійна підготовка студентів університету | uk |
dc.subject | мотиви педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | національні цінності | uk |
dc.title | Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical structure of activity in university students professional training | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ.pdf | 325.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.