Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3550
Title: Екологічна позиція студентів педагогічного університету: до постановки проблеми
Other Titles: Environmental position of students of pedagogical universities: before the problem statement
Authors: Юрченко, Наталія Олексіївна
Keywords: «позиція», екологічна позиція, екологічне виховання, екологічна культура, екологічна освіта, екологічне просвітництво, соціальна роль, формування екологічної позиції
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Юрченко, Н. О. Екологічна позиція студентів педагогічного університету: до постановки проблеми [Текст] / Н. О. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 216–219. – Бібліогр.: с. 218 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано визначення позиції особистості з точки зору філософії, соціології та психології. Дається визначення позиції особистості та описується процес формування екологічної позиції у студентів педагогічного університету. Цей процес відбувається через екологічне просвітництво, екологічні тренінги, проблемні ситуації екологічного змісту та безпосереднє вивчення природознавчих предметів у вищому навчальному закладі, що ставить на меті виховання свідомого індивіда, який буде відповідальним за свої дії у взаємовідносинах з природним середовищем. Ключові слова: «позиція», екологічна позиція, екологічне виховання, екологічна культура, екологічна освіта, екологічне просвітництво, соціальна роль, формування екологічної позиції.
Description: The definition of personality position has been analyzed in the article from the standpoint of philosophy, sociology and psychology. The definition of personality has been provided and the process of ecological position formation of the students of pedagogical university has been described. This process takes place via ecological education, ecological trainings, problematic ecological situations and the direct study of nature subjects in the higher educational establishment, the aim of which is to educate a conscientious individuality, who will be responsible for his actions in the interrelation with the environment. Key words: position, ecological position, ecological upbringing, ecological culture, ecological education, social role, ecological position formation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3550
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.