Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоломін, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2021-06-12T17:05:10Z-
dc.date.available2021-06-12T17:05:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСоломін Є. О. Телепростір Луганщини: поступ, перерваний війною. Вісник національного університету "Львівська політехніка". Серія «Журналістські науки». Львів : Видавництво Львівської політехніки. 2017. Випуск 883. № 1. С. 80–85. Режим доступу: DOI: https://doi.org/10.23939/sjs2017.01.080uk
dc.identifier.issn2663-9807 (онлайн) 2663-9793-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35672-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.23939/sjs2017.01.080uk
dc.description.abstractПроаналізовано особливості становлення та функціонування телевізійного простору Луганщини з дня заснування у кінці 50-х рр. ХХ ст. і до сьогодні. Виділено п’ять етапів розвитку Луганського регіонального телебачення, зумовлені соціально-політичними трансформаціями суспільства та медіа: від становлення регіональних ТРК і до їх зникнення в 2014 р. через бойові дії на сході України та відродження у новому форматі. Досвід роботи ТРК Луганщини показав недосконалість системи управління та захисту інформаційного поля країни з боку державних структур та повної неготовності протистояти інформаційній агресії як з боку сусідньої країни, так і з боку її фактичних сателітів в середині держави. інформаційної війни, а нині активно використовується під час агресії на сході України. Аналіз діяльності регіональних та місцевих каналів у межах телевізійного простору Луганщини дозволив прийти до важливих висновків. По-перше, вони є бізнес-проектами певних фінансово-економічних чи політичних груп впливу, у яких домінують політичні чи бізнесові інтереси їхніх власників, і політична чи економічна доцільність, а недотримання стандартів професії визначає підходи до виробництва того чи іншого телепродукту. По-друге, телевізійний інформаційний простір фактично монополізований представниками однієї політичної сили, що створює умови для маніпулювання громадською свідомістю й насадження певних стереотипів. Загалом підтримуючи тезу про те, що регіональне телебачення повинно мати тематичне обличчя, провадити свою програмну політику, зауважимо, що регіональна програмно-тематична політика має поєднувати в телепередачах регіональні, всеукраїнські та загальнолюдські цінності. За таких умов регіональне телебачення буде продуктивним засобом у системі національно-патріотичного виховання, сприяти розвитку, захисту, повноправного функціонування української мови, культури, духовності, створення українського національного інформаційного простору.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвівська політехнікаuk
dc.subjectрегіональне телебачення; телевізійний простір; регіональне та місцеве мовлення; Антитерористична операція; телекомпанії ЛОТ, ЛКТ, ІРТАuk
dc.titleТелепростір Луганщини: поступ, перерваний війноюuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Телепростір.pdfОсновна стаття450.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.