Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/364
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-16T10:06:10Z | - |
dc.date.available | 2014-12-16T10:06:10Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Товканець, Г. В. Педагогічний аналіз завдань вищої економічної освіти в Україні [Текст] / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 182–185. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 185 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/364 | - |
dc.description | Urgency of the problem is determined by the need to implement a successful professional economic activity in the conditions of globalization and integration processes to be carried out by a professional, having the high level of qualification and professional, being competitive in the labor market. Much attention has been focused on the formation of a society in which knowledge and social responsibility are the main factors of human life; on the development of predictive knowledge for timely adoption and implementation of socially responsible decisions; on the needs in research and creative interpretation of the latest trends in the development of education in the world. Key words: pedagogical analysis, learning objectives, higher economic education. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми визначається необхідністю ре-алізації успішної професійної економічної діяльності в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів, що буде здійснюва-тися людиною, яка має високий професійний та кваліфікацій-ний рівень і може бути конкурентоспроможною на ринку праці. Зосереджено увагу на формуванні суспільства, в якому знання і соціальна відповідальність стають головними чинниками життєдіяльності людини; на виробленні прогнозних знань для своєчасного прийняття і реалізації соціально відповідальних рішень; на потребах у вивченні і творчому осмисленні новітніх тенденцій світового розвитку освіти. Ключові слова: педагогічний аналіз, освітні завдання, вища економічна освіта. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічний аналіз | uk |
dc.subject | освітні завдання | uk |
dc.subject | вища економічна освіта | uk |
dc.title | Педагогічний аналіз завдань вищої економічної освіти в Україні | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical analysis of objectives of higher economic education in Ukraine | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАВДАНЬ ВИЩОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ.pdf | 451.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.