Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФілак, Фелікс Георгійович-
dc.contributor.authorФілак, Ярослав Феліксович-
dc.date.accessioned2021-09-24T05:52:45Z-
dc.date.available2021-09-24T05:52:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФілак Ярослав, Філак Фелікс. Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями / Ярослав Філак, Фелікс Філак // Науковий вісник Ужгородського унівенрситету, Серія Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1 (42) / Збірник наукових праць. Ужгород, 2018. – С 378 – 383.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607-
dc.description.abstractДіти з порушеннями інтелектуального розвитку становлять 2,5% дитячого населення. У них темпи опанування рухів значно знижені, що призводить до сповільненості утворення складних умовних зв’язків, невідповідності рівня фізичного розвитку і рухової підготовленості вимогам соціально-трудової адаптації. Мета статті − розробити та експериментально перевірити методику розвитку дрібної моторики засобами фізичного виховання дітей 7-8 років з порушенням інтелектуального розвитку. Методи дослідження: аналіз медичних карт, контрольно-педагогічні тестування для визначення розвитку дрібної моторики, визначення сили м’язів кистей обох рук і м’язів спини. Перед початком дослідження дітям проведено ряд тестів з дрібної моторики та фізичного розвитку. Сформовано дві рандомізовані групи, одна з яких займалася фізичними вправами за загальною шкільною програмою, інша - за корекційно-розвиваючою. Після 6-ти місяців занять за планом корекційно-розвиваючої програми відзначається, поряд з покращенням самопочуття, позитивна динаміка тестування дрібної моторики. Отже, розроблений комплекс гімнастичних вправ сприяє розвитку комунікативних умінь, навчанню навичкам самообслуговування на підставі покращання дрібної моторики кистей і пальців рук, концентрації довільної уваги, збереження наявного та зміцнення загального здоров’я школярів, мотивації до самостійної активної навчальної та рухової діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «УжНУ»uk
dc.relation.ispartofseriesСерія Педагогіка;-
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectдрібна моторикаuk
dc.subjectкорекційно-розвиваюча програмаuk
dc.titleПедагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннямиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри основ медицини
Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.