Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалинич, Ірма Йосипівна-
dc.date.accessioned2021-11-06T22:35:05Z-
dc.date.available2021-11-06T22:35:05Z-
dc.date.issued2017-03-10-
dc.identifier.citationКалинич І.Й. Формування компетенції в академічному письмі на прикладі есе / Ірма Йосипівна Калинич // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення та підходи: зб. матеріалів ІІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (10 берез. 2017 р.) / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна); [ ред-упоряд.: А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря та ін.]. – Баку–Ужгород–Дрогобич: Посвіт, 2017. – С. 496. - ISBN 978-617-7401-47-5.uk
dc.identifier.isbn978-617-7401-47-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37287-
dc.description.abstractУ викладанні іноземної мови студентам немовних спеціальностей, зокрема на стар- ших курсах, увагу слід зосереджувати на розвитку академічних і професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій. Англійська мова для академічних цілей (EAP) передбачає розвиток у студентів зді- бностей навчатися та проводити свої власні дослідження англійською мовою. Це одна з найбільш поширених форм англійської мови для спеціальних цілей (ESP), тобто мови професійного спрямування. Програма EAP фокусує викладання на навичках, необхідних для успіху в англомовному академічному контексті у всіх основних предметних галузях, які зазвичай зустрічаються в університетському середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectАнглійська мова для академічних цілей (EAP)uk
dc.titleФормування компетенції в академічному письмі на прикладі есеuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри теорії та практики перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фунд_та_приклад_досл_2017 (1) (1).pdf11.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.