Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39165
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міца, Олександр Володимирович | - |
dc.contributor.author | Ніколенко, Володимир Володимирович | - |
dc.contributor.author | Мигалега, Петро Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T20:52:32Z | - |
dc.date.available | 2022-02-09T20:52:32Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | 120. Міца О.В., Ніколенко В.В., Мигалега П.П. Використання методів машинного навчання для аналізу і розпізнавання транспортних засобів. The 10th International scientific and practical conference “Results of modern scientific research and development” (December 12-14, 2021). Barca Academy Publishing, Madrid, Spain. С. 195-199. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-84-15927-33-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39165 | - |
dc.description.abstract | Нейронна мережа, як один із методів машинного навчання, досить часто знаходить своє призначення в широкому спектрі прикладних областей. Галузь транспорту не є виключенням і має великий перелік таких завдань. Дана робота сконцентрована на бінарній класифікації об’єктів пересування, а саме літаків, на супутникових знімках. Завдання є комплексним та ускладнюється різними чинниками: якістю супутникового знімку, погодними умовами, наявністю тіней тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | нейронні мережі | uk |
dc.title | Використання методів машинного навчання для аналізу і розпізнавання транспортних засобів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mitsa_Nikolenko_Myhaleha.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.