Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39962
Title: Теоретические основы контрастивного изучения словообразования
Authors: Виноградов, Анатолий Алексеевич
Keywords: база зіставного вивчення словотвору, кореляти різних рівнів у цільовій мові для префіксальних дієслів вихідної мови у межах субкатегорий, the basis of the word formation contrastive studying, different-level correlates in the target language for prefixal verbs in the source language’s subcategory
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Виноградов, Анатолий Теоретические основы контрастивного изучения словообразования / Анатолий Виноградов. – Ужгород, 2008 // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Філологія / редкол.: Ю.М.Бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 19. – С. 8–13. – Бібліогр.: с. 11–13 (57 назв)
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: У статті йдеться про теоретичні та методичні принципи зіставного вивчення словотвору в різних мовах, про його основні одиниці (об’єкти) на матеріалі двох субкатегорий, що репрезентують СК «Охоплення дією об’єктів» префіксальних девербативних дієслів у російській та угорській мовах.
In the article some theoretical and methodical principles of the contrastive study of word formation in the different languages are considered, as well as basic units (objects) of this studying, on the example of two subcategories of the deverbative prefixal verbs in the Russian and Hungarian representing the WFC «Objects involving into action».
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39962
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 19 - 2008
Наукові публікації кафедри слов’яської філології та світової літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ КОНТРАСТИВНОГО.pdf367.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.