Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41551
Назва: Деякі проблеми застосування навчальних завдань з хімії у практиці вчителів хімії.
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: навчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хімії, обучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химии
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Староста В.І. Деякі проблеми застосування навчальних завдань з хімії у практиці вчителів хімії. Освіта Закарпаття. 2005. №1. С. 74-76.
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що основна частина вчителів усвідомлює роль і значення складання завдань учнями, але використовують їх недостатньо. Можливо одна з причин полягає в тім, що частина самих вчителів (35 %) не зовсім полюбляють процес розв’язування задач. Тому необхідно проблему використання завдань вирішувати комплексно на різних рівнях, від реформування підготовки вчителів хімії у вищій школі, розробки згідно сучасних вимог підручників та інших посібників до поєднання розв’язування та складання завдань суб’єктами навчальної діяльності як єдиного нерозривного процесу пізнання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41551
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.