Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/419
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавчук, Людмила Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-23T13:25:23Z-
dc.date.available2014-12-23T13:25:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСавчук, Л. О. Фактори підвищення мотивації отримання нових знань в галузі туризму сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Л. О. Савчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 188–190. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 190 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/419-
dc.descriptionThe paper considers the infl uence of tourism on the economy of Ukraine; it has been indicated that informational activity is a connecting center of various manufacturers within the tourism industry; the role of modern information and communication technologies in the development of new knowledge has been defi ned; the ways of increasing the motivation have been identifi ed; it has been concluded regarding the prospects of tourism development. Key words: tourism industry, motivation, information, information activity, information and communication technology.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив туристичної галузі на економіку України, зазначено, що сполучним центром різних виробників у рамках туристичної галузі є інформаційна діяльність, визначено роль сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освоєнні нових знань, виокремлено фактори підви-щення мотивації, зроблено висновок щодо перспек-тив розвитку туризму. Ключові слова: туристична галузь, мотивація, інформація, інформаційна діяльність, інформаційно-комунікаційні технології.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінформаційна діяльністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.titleФактори підвищення мотивації отримання нових знань в галузі туризму сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeFactors of increasing the motivation to get new knowledge in the field of tourism with modern means of information and communication technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.