Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/426
Title: Система вищої освіти Франції: історичний досвід та сучасний стан
Other Titles: System of higher education in France: historical experience and modern state
Authors: Смужаниця, Діана Іванівна
Keywords: Вища школа, університет, навчальний цикл, бакалаврат, науковий ступінь
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Смужаниця, Д. І. Система вищої освіти Франції: історичний досвід та сучасний стан [Текст] / Д. І. Смужаниця // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 211–213. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 212 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається складна й багатоступенева система вищої освіти Франції. Аналізуються спільні й відмінні риси французьких вищих шкіл та університетів у період змін, зумовлених адаптацією французької освітньої системи до європейської, згідно з принципами Болонського процесу. Ключові слова: Вища школа, університет, навчальний цикл, бакалаврат, науковий ступінь.
Description: The author of the article has considered the complex and multi-stage system of higher education in France. The pros and cons have been given of French system of higher schools and universities in the period of changes caused by the adaptation of the French education system to the European one in accordance with the principles of the Bologna process. Key words: higher school, university, training cycle, bachelor, scientifi c degree.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/426
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД.pdf237.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.