Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарчук, Наталія Яківна-
dc.date.accessioned2022-08-02T11:29:50Z-
dc.date.available2022-08-02T11:29:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБондарчук Н. Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. – 2014. – № 1. – С. 17-22uk
dc.identifier.issn2071-1476-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269-
dc.description.abstractMotivated blocks, factors and students’ motives for practicing physical training are determined in the article “The usage of the psychological motivational criteria during the realization of the differentiate approach concerning physical education of students”, measure of its priority and actuality for students is examined as well, recommendations are given concerning the formation on this base students` groups in the frame of differentiate approach realization concerning the physical education in accordance with the psychological motivational criteria, content of the physical training lessons in different groups.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спортуuk
dc.subjectdifferentiate approachuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectmotivated factorsuk
dc.subjectmotivesuk
dc.titleЗастосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svp_2014_1_5.pdf125.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.