Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725
Title: Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Issue Date: 2007
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Опачко, М. В. Психологічні механізми засвоєння знань у процесі вивчення фізики / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 85–87. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 87 (9 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: The author of the article considers approaches to the studying of the problem of knowledge acquiring. Psychological mechanisms of knowledge acquiring have been separated.
Description: https://drive.google.com/file/d/1P7ge9Mzvvk7dotHUhU2qTMSuWFvgqFDE/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43725
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.