Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43796
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кухта, Марія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шип, О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T13:49:09Z | - |
dc.date.available | 2022-08-29T13:49:09Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Кухта, М. І. Аматорське театральне мистецтво Закарпаття /20-30-ті рр ХХ ст./ як засіб національного виховання / М. І. Кухта, О. Шип // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ, 2006. – Вип. 10. – С. 52–53.– Рез. англ. – Бібліогр.: с. 53 (10 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43796 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1Eq3SK_zXxxzYa2EBaSPYnQ6fgwRGCfRF/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | The authors in their article have tried to disclose the origins of professional theatre in Transcarpattia on the basis of the archive sources and worrs of J.Baglay, J.Nedzel'skyy J.Sheregiy J.Chori, as well as its profound pedagogic potential in conditions of poly-ethnic population and absence of own state, the educational direction of amateur theatric teams in the context of activity of cultural-educational societies of 20-30s of the XX century. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Аматорське театральне мистецтво Закарпаття /20-30-ті рр ХХ ст./ як засіб національного виховання | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 10 - 2006 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 10 (2006).pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.