Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44113
Title: Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії
Authors: Демиденко, Т.
Issue Date: 2005
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Демиденко, Т. Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії / Т. Демиденко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 38–41. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 41 (11 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Рассматриваются основные подходы к анализу категории "педагогические инновации" на основе анализа отечественной и зарубежной литературы.
The main approaches to the analysis of the category "pedagogic innovations” are considered on the basis of analysis of home and foreign literature.
Description: https://drive.google.com/file/d/1MKEg-UmSUUuzhIdS-hoAGAnuJsIWyNnn/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44113
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.