Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44318
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цибар, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T12:36:03Z | - |
dc.date.available | 2022-09-20T12:36:03Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Цибар, Т. Проблема підготовки учителя у творчій спадщині громадсько-освітніх діячів Закарпаття / Т. Цибар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 215–216. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 216 (6 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44318 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1-wCYCFdZdGFLvI0BvZeXYEV0WrIapP5X/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрен вопрос подготовки учителя в творческом наследии общественно-образовательных деятелей Закарпатья, раскрыта связь достояния педагогов прошлого и подготовки учителей в условиях модернизации школы. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the issue of а teacher's training in the creative heritage of the social education activists of Zakarpattia; the tie оf the teacher's gains in the past and their training nowadays is shown. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Проблема підготовки учителя у творчій спадщині громадсько-освітніх діячів Закарпаття | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.