Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44335
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шанта, Іван Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T09:59:44Z | - |
dc.date.available | 2022-09-21T09:59:44Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Шанта, І. Футбол – складова розвитку, формування і виховання гармонійної творчої особистості / І. Шанта // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 224–227. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 227 (9 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44335 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/11SnEMRoNmElSzx3hfhueucqDYNmYVNBc/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Автор раскрывает роль футбола в гармоническом развитии творческой личности, акцентирует внимание в этом плане на значении урока футбола в школе и состоянии, проблемах и перспективах этой формы обучения и воспитания. | uk |
dc.description.abstract | The author considers the role of football in the harmonious development of the creative personality, pays much attention to the meaning of football in schools, conditions, problems and prospects of this form of education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Футбол – складова розвитку, формування і виховання гармонійної творчої особистості | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.