Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44742
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глеба, Д. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T09:37:30Z | - |
dc.date.available | 2022-10-06T09:37:30Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Глеба, Д. Ф. Теоретичні та методологічні основи розвитку соціально-культурної сфери регіону / Д. Ф. Глеба // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 105–110.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 110 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44742 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1EaXCDcZWz2GhyCZMswEbI48LtyOcPzg4/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье раскрыты теоретические и методологические основы социально-культурной деятельности. Дается структурный анализ сущности, характерных особенностей, содержания и технологии социально-культурной деятельности в современных условиях. | uk |
dc.description.abstract | The theoretical and methodological bases of social-cultural activity are considered in the article. The structural analysis of essence, typical peculiarities, content and technology of social-cultural activity in the contemporary conditions are presented. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Теоретичні та методологічні основи розвитку соціально-культурної сфери регіону | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 5 - 2002 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.