Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45690
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юсип-Якимович, Юлія Василівна | - |
dc.contributor.author | Шимко, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T09:19:54Z | - |
dc.date.available | 2022-11-10T09:19:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Юсип-Якимович Ю. В., Шимко О. До рецепції поглядів П.Й. Шафарика про давність глаголиці на сучасному етапі розвитку палеославістики // Ю. В. Юсип-Якимович, О.Шимко Проблеми слов'янознавства, 2021, вип.70. С. 9-21. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45690 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється розвиток поглядів П. Й. Шафарика про більшу дав- ність глаголиці, представлено огляд історичних витоків проблеми стосовно пріо- ритету глаголиці, аналізуються й систематизуються ідеї та погляди славістів на проблему на сучасному етапі розвитку слов’янської палеолінгвістики. Нагромаджені наукою матеріали про джерела слов’янської писемності не полегшують вирі- шення питання, яка ж із двох слов’янських азбук була створена та/або вдосконале- на Костянтином Філософом, як і коли виникла інша слов’янська азбука, а та- кож – який поступ мала слов’янська писемність у післякостянтиновий період. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | слов’янська писемність | uk |
dc.subject | кирилиця | uk |
dc.subject | глаголиця | uk |
dc.subject | гіпотеза | uk |
dc.subject | П. Й. Шафарика | uk |
dc.title | До рецепції поглядів П.Й. Шафарика про давність глаголиці на сучасному етапі розвитку палеославістики | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри словацької філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3734-9949-1-PB (2) (3).pdf | 212.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.