Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛютко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-11-14T11:35:21Z-
dc.date.available2022-11-14T11:35:21Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛютко, Н. Нормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 242–248. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 247 (12 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1g6VMhQEWH3oyFPEZpHjlzjBozyO4JbpU/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractІn the article the legal bases of the political advertising in Ukraine are reviewed. Particular attentions are paid to the analysis of the legal texts, regulating the political advertisement.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleНормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід)uk
dc.title.alternativeNormatively legal adjusting of the political advertising (Ukrainian and international experience)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.